Strategický management nebo také strategické řízení je dynamický a nepřetržitý proces plánování, analýz a realizace plánů k dosažení známých cílů. Výsledky se pravidelně analyzují, porovnávají s trhem a konkurencí. Na základě těchto analýz se ladí strategie, tedy postup či způsob, jak co nejefektivněji dosáhnout výsledků. Pro strategický management jsou klíčové dvě věci, a to stanovení si známého cíle a zajištění toho, aby byl...
Je nutné mít analýzu klíčových slov…? Můžeme se bez ní obejít…? Je to risk nebo zisk…? Proč je nutná analýza klíčových slov a proč je to velký hazard pouštět se téměř do jakékoli marketingové činnosti bez této analýzy? Co jsou to vlastně klíčová slova? A co jsou to vyhledávací fráze? Klíčová slova jsou vše, na co se v SEO a PPC zaměřujeme jako...
Chceme se s vámi podělit o jednu akci, která se povedla našemu kolegovi v on-line marketingu. Účelem není se před vámi vychloubat, ale spíše vám předat funkční postup, inspirovat vás a dodat odvahu ke změnám, když jsou nezbytné. Závidět nám nemusíte, je za tím hodně tvrdé práce. Už více jak dvacet let spoluvytváříme úspěchy v jiných firmách, tedy ve firmách našich...
V poslední době jsem se setkal s několika případy, kdy se majitel rozhodl, že se mu starý web už nelíbí a musí se provést redesign webu. Nejčastěji je pak jako zdůvodnění slyšet: web je to ošklivý Doba je jinde a chce to změnu Konkurence to má jinak Panu majiteli/řediteli se web nelíbí Díky svému optickému systému (očím) jsme každý...
aneb Kde rostou úspěchy a kde zklamání. Dnes často slýcháváme z úst majitelů a manažerů nářky, že nejsou lidi. Vzápětí slyšíme obviňování, že za to mohou oni a že oni pro to nic nedělají; ale kdo jsou oni? No přece stát. Možná jsme nepochopili, co říkají, ale stát jsme přece my, tak komu tady vlastně spíláme? Rychle umíme najít viníka...
Interim manažer Management patří k těm disciplínám, které jsou zahaleny rouškou tajemna, a to i přestože patří k těm společenským disciplínám, které rozhodují o (ne)úspěchu mnoha lidí. Prosperita firem, malých i velkých společností, lidí i různých organizací závisí především na efektivním řízení efektivním managmentu. Znalosti, dovednosti a know-how spojené s touto disciplínou se odráží v celé škále od neúspěchu až k prosperitě. Vypíchneme jen ty základní dovednosti:...
Platba za úspěch aneb Kdy to funguje Kdy a pro koho má smysl najmout si agenturu s odměnou za výsledek? Dovolím si tvrdit, že pro každou firmu či majitele nebo manažera je lákavé najmout si kvalitního člověka a platit ho až za výsledky. Přesto bych rád upozornil na pár skutečností, které je dobré vědět o success fee dopředu. Podělíme se o vlastní zkušenosti na skutečných...
Success fee – platba za úspěch Definice výrazu success fee zní „platba za úspěch“. Zákazník v roli zadavatele (za)platí až v okamžiku, kdy je dosažen předem stanovený cíl. Historie pojmu „success fee“ vzniká v právní branži. V určitém okamžiku nabídka převyšovala poptávku a někteří právníci se odlišovali tím, že nabídli zákazníkovi možnost, že jejich odměnu zaplatí až v okamžiku, kdy soudní spor vyhraje....
E-mail, který prodal naše služby Pěkný den, pane Nováku, píši Vám tento e-mail jako dovětek ke včerejšímu telefonátu. Prozkoumal jsem si web Vaší marketingové agentury a zjistil, že spolupracují s nejlepšími web developery v ČR; gratuluji k výběru! Tito lidé používají přesně ty postupy, o kterých jsem Vás v telefonu informoval. Zodpovídají totiž za výstavbu webů v milionech korun. Realizují weby pro univerzity, velké...
Slovo management má svůj kořen v latinském slově manus, česky ruka. Původní význam tohoto slova bylo řídit koně, ovládat koně rukou. Dnes bychom mohli definovat slovo management jako umění řízení. Například firmy, fotbalového teamu nebo školy. Abychom to neodbyli, musíme definovat ještě slovo řídit. Anglicky control můžeme do češtiny přeložit jako řídit, vést, mít pod kontrolou. Tedy...