Marketingová strategie

Marketingová strategie je jakási mapa, podle které jedeme k vašemu cíli. GPS vám taky dnes ukazuje, odkud jedete, kde jste, kam chcete dorazit i jakou rychlostí jedete. Ruku na srdce, máte to dnes stejně se svým marketingem?

Proč je nutné mít marketingovou strategii?

Existuje mnoho cest, jak dosáhnout cíle. Je to podobné, jako když chcete zdolat horu. Každý může jít jinou cestou, některá bude snadná, jiná zase velmi náročná a strategie je právě ta cesta, kterou si zvolíte. Analýzy vám pomohou zvolit si správnou cestu k vrcholu. To, v čem vám bude dobrá strategie užitečná, je, že pomůže vytrvat na vaší cestě k cíli. Stane se, že zabloudíte, uhnete jinam, ale vždy se pak vrátíte a můžete pokračovat v cestě za svým vysněným cílem.

Marketingová statistika Supfee

Jak ke strategii přistupujeme

Poznáme vás a vaše cíle

Je to důležité, protože každý má jiné cíle, firemní strategii, produkty, konkurenční výhody, a když toto nevíme, jak můžeme udělat dobře svoji práci?

Provedeme analýzy

Je nezbytné, abychom měli data nezkreslená názory a domněnkami; jen tak můžeme vytvořit marketingovou strategii, která vám bude skutečně prospěšná.

Sestavíme strategii

Vytvoříme vám strategii. Je to mapa, která vás bude provázet na cestě k vašemu cíli. Strategie může být omezena časem a samozřejmě zdroji. Ať už finančními, nebo jinými.

Nastavíme měření a vyhodnocování

Nemáme věšteckou kouli a ani nikdo jiný. Proto musíme mít záchytné kontrolní body, abychom určili, jestli k vašemu cíli jdeme, nebo musíme aktivity korigovat.

Sledujeme, dozorujme a ladíme

Jen málokdy se povede vše nastavit napoprvé, a proto je nutné vše optimalizovat, korigovat a zefektivňovat.

V čem se lišíme od konkurence?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Snažíme se dívat se na hodnocení, které pomůže byznysu a firmě.Hodnotí lidé, kteří nemají o podnikání ani potuchy.
Nezajímají nás domněnky či pocity, ale pouze fakta a čísla.Řídí se vaší profesní slepotou a pocity, na kterých poté staví základy vašeho marketingu.
Snažíme se vždy hledět na pevné základy. Na technické vychytávky je vždy čas a hlavně vždy budou nové.Vždy najdou mraky možností technických vychytávek a novinek; na vás je pak zjistit, které jsou opravdu důležité a nosí vám peníze.
Dlouhodobě sledujeme a vyhodnocujeme efektivitu a kvalitu, hodně přitom diskutujeme se zákazníky a korigujeme jejich cestu.Vše se snaží rychle nastavit, dále nic neupravují.
Vyhodnocování s klientem jeho řečí; nehrajeme si na zkratky chrlící mimozemšťany. Když si to ale klient bude přát, tak klidně. PNO, CLV, bounce rate, CTR, retargeting, KPI, CRO, CCP, PPC, SEO…

V čem vám ještě pomůžeme?

[hexagon id=marketingove_sluzby].

Potřebuji dobrou strategii

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee