O firmě Supfee

Success Up Fee = Platba za zvýšení úspěchu

Sami jsme si vyzkoušeli spolupráci s různými „odborníky“ v oblasti marketingu či managementu.

Ano, mnoho roků jsme stali na vaší straně v roli investora, zadavatele zákazníka. Což v mnohých projektech trvá dodnes. Dokážeme se tedy vžít do vaší situace…

Hlavní důraz klademe na poznání vašeho byznysu a rozpoznání vašich podnikatelských příležitostí.

Symbióza efektivního managementu, účinného prodeje s funkčním marketingem je vždy lék na prosperitu u každé komerční firmy, bez ohledu na velikost.

Děláme věci, které mají smysl nebo žádné.

Nebudeme Vám posílat perfektně propracované dotazníky, formuláře či ankety. Raději si s vámi podáme ruku a probereme to osobně (face to face) jestli si můžeme být vzájemně prospěšní.

Našimi zákazníky jsou nejčasněji malé a střední firmy, včetně OSVČ. Reference nezveřejňujeme, ale rádi Vám je dáme osobně, když vám naše spolupráce bude dávat smysl.

Jsme tu pro vás

Karel Matoušek

Projektový koordinátor marketingových aktivit. Marketingu se věnuje od roku 2009. A kromě práce má rád hory, víno a adrenalinové sporty.                                        

Milan Meinhold

Nejvíce se věnuje Business developmentu a to přesně 21 let..Jeho hlavní kompetencí je tedy rozvoj a (vy)budování podnikatelských a obchodních příležitostí ve středních a malých firmách. Je nekompromisní, co se týče výsledků.

Jakým způsobem pracujeme

Nestavíme se do role marketingové agentury. Jsme profesionálové v marketingu, prodeji a managementu. Spolupracujeme s profesionály na volné noze (freelancery) a pro každý projekt vybíráme ty nejvhodnější. Díky tomuto spojení dokážeme nabídnout ty nejlepší podmínky pro úspěšné projekty.

Za co nás platíte

Cenotvorba online marketingu od firmy Supfee

Jak nastartovat spolupráci?

Kontaktujte nás

Máte několik možností: e-mailem, telefonem, web formulářem.

Sejdeme se

Dohodneme termín a místo konání naší schůzky, abychom poznali vaše podnikání.

Návrh spolupráce

Navrhneme postupy, analýzy, časy realizace, očekávané výsledky, rozpočty...

Když si plácneme

Každý měsíc dostanete report a jednou za čtvrtletí se sejdeme, abychom vyhodnotili posun k vašemu cíli.

Co se podařilo

„Dlouhé roky jsme využívali různé marketingové podpory. Nevěděli jsme, jak vyhodnocovat výsledky a jak dělat rozhodnutí na základě čísel. Chyběl nám celý koncept marketingu. Vždy se udělala nějaká kampaň, někdy dopadla dobře a někdy špatně. Nikdy jsem jako majitel společnosti neměl ambice cpát se do marketingu, protože svých starostí s řízením firmy jsem měl dost. Teď máme funkční proces obchodu a nový web, který generuje poptávky. Nejlepší na tom všem je, že to mám pěkně pod kontrolou.“

Slovníček pojmů

Vždy je důležité vědět co jednotlivá slova a zkratky znamenají. Proto jsme pro vás připravili slovník pojmů abyste byli vždy v obraze.

Články k zamyšlení

Cíle mediální kampaně? Ve stále konkurenčnějším podnikatelském prostředí je pro úspěch nezbytná účinná propagace zboží a služeb…
Kde mohou selhávat dnešní marketingové agentury: Zde je několik oblastí, ve kterých se mohou potýkat s problémy…
Kvalitní marketing Supfee
V online marketingu často platíme za to, co nevidíme. Poté se musíme spolehnout na korektnost agentury, či…

Kontakt

Telefon

+420 730 890 296

E-mail

supfee@supfee.cz

Facebook

Supfee