Obsahový marketing – marketing obsahu. Vytváření, prezentování užitečného, smysluplného a hodnotného obsahu, který dokáže přirozeně a nenuceně motivovat cílové zákazníky ke komunikaci, nákupu, to je obsahový marketing.
Kvalitní obsah je vstupenkou do mysli a srdcí vašich současných, ale i potencionálních zákazníků.
Vaše SEO strategie by měla být navržená a realizovaná s cílem, který nazýváme užitek pro zákazníka. Tedy se zahrnutím i obsahového marketingu. Chybné je dělat něco, protože to něco dělají i ostatní a všichni říkají, že to je cool.
Kvalitní SEO strategie, zahrnuje všechny disciplíny online marketingu. Jedná se spíše mix technik, postupů a nástrojů zaměřených na konkrétního klienta než o jednotlivé výstřely. Nemůžeme říci, dělejte to nebo nedělejte tamto, ale s určitostí vám umíme říci,co je ztrátou či plýtváním vašich peněz a času.
Sám Google dnes veřejně komunikuje názor, že kvalitní obsah bude vždy upřednostněn.
Začíná to kvalitním rozvržením toho, co chcete způsobit na trhu a čestně si říci,jaké máme karty v ruce. Někdy to chce nezávislého pozorovatele, který dokáže vidět věci a situace bez emočního závoje.
My v SUPFEE jsme zaměřeni na střední a menší firmy. To znamená, že nemusíte být velkou nadnárodní korporací s milionovým rozpočtem na marketing, abyste si dovolili použít nejmodernější nástroje online marketingu pro svůj byznys.
Pro menší a střední firmy pravidelně vytváříme plnotučnou a profesionální on-line i off-line marketingovou strategii. Zůstat při zdi znamená příležitost pro konkurenci. Rád používám výraz z tenisu -nevynucená chyba.
Firmy, které májí ambici růst a dlouhodobě prosperovat dřív nebo později (podle oboru) musí začít obsahový marketing využívat a vytvářet.
Vytvářet obsahový marketing znamená vytvářet a distribuovat ho zdarma a to pravidelně nebo jako občasník. Obsahový marketing by měl být vytvořen s jedinečným a hodnotným obsahem (pro ty na druhé straně), uživatele, zákazníky, potencionální zákazníky.
Mělo by je to pobavit, vzdělat, rozesmát někdy i podnítit k zamyšlení. Takto cíleně, ovšemnenásilně si vytvoříte skupinu lidí, kteří vám věří a jsou ochotni o vás mluvit, a to bez vyzvání. Jako když doporučujete známým restauraci, kde jstese na cestách skvěle najedli.
Na závěr si zde můžete stáhnout kontrolní list na to, jak ze svých článků vymáčknout maximum.
Jinak se můžeme nad vaším projektem potkat osobně.
Zanechte na sebe číslo a my vám zavoláme nebo volejte +420 730 890 296
Moc přehledné shrnutí toho jak na obsahový marketing. Díky!