Měření a analytika webu
Jak vyhodnocujete svůj web? Víte, které zdroje vám přináší nejvíce peněz? Ale u obchodníků byste to zajisté sledovali, že? Tak by vás to mělo zajímat i u vašeho webu.
Proč je nutné měřit web?
V dnešní době nemusí být vaše webová stránka pouze prezentace vaší firmy pověšená někde na internetu. Web se stává obchodníkem, a proto je důležité vědět, jak je výkonný. Nemusíte mít přece e-shop, kde je to snad jasné a měřitelné v korunách, ale může třeba přihrávat obchodníkům nové obchody nebo pečovat o ty, kteří již nakoupili, a to je také důležité. Navíc jestli to nyní neděláte, s největší pravděpodobností vám někde utíkají peníze. Ale co je ještě horší – když to bude dělat konkurence, bude se vám špatně dohánět, až si uvědomíte, jak je to pro vás důležité.
Jak přistupujeme k analýze zákazníka
Poznáme vás a vaše cíle
Nasadíme měření na web
Vyhodnocujeme a rozhodujeme
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Nastavení dle vašich cílů a preferencí | Obecné nastavení tak, jak si myslí, že je to nejlepší |
Konkrétní metriky, které vám slouží k rozhodování | Mraky metrik, aby ukázali, co vše umí. Ale kdo se v tom vyzná? |
Vyhodnocování s klientem nebo zaškolení personálu | Však je vše nastaveno a klient si to přebere; to že tomu nerozumí, je nám jedno. My jsme „odbornící“! |
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=email_marketing]
Potřebuji měřit web
+420 730 890 296