Měření a analytika webu

Jak vyhodnocujete svůj web? Víte, které zdroje vám přináší nejvíce peněz? Ale u obchodníků byste to zajisté sledovali, že? Tak by vás to mělo zajímat i u vašeho webu.

Proč je nutné měřit web?

V dnešní době nemusí být vaše webová stránka pouze prezentace vaší firmy pověšená někde na internetu. Web se stává obchodníkem, a proto je důležité vědět, jak je výkonný. Nemusíte mít přece e-shop, kde je to snad jasné a měřitelné v korunách, ale může třeba přihrávat obchodníkům nové obchody nebo pečovat o ty, kteří již nakoupili, a to je také důležité. Navíc jestli to nyní neděláte, s největší pravděpodobností vám někde utíkají peníze. Ale co je ještě horší – když to bude dělat konkurence, bude se vám špatně dohánět, až si uvědomíte, jak je to pro vás důležité.

Marketingová analýza Supfee

Jak přistupujeme k analýze zákazníka

Poznáme vás a vaše cíle

Dá se měřit vše, ale na co vám je každý týden mít 200 metrik, které jsou vám na nic a kterým nerozumíte? Je lepší mít méně čísel, ale dělat na jejich základě efektivní rozhodnutí.

Nasadíme měření na web

Jakmile víme, co je pro vás důležité a že váš web to dokáže splnit, nasadíme měřicí kódy a nastavíme pohledy, které vám pomohou se správně rozhodovat.

Vyhodnocujeme a rozhodujeme

Jakmile máme data, můžeme se podívat, co vám funguje, co vám nefunguje a kde vám utíkají peníze. Na základě dat rozhodnete, co dál. Jinak je to pouze střelba naslepo.

V čem se lišíme od konkurence?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Nastavení dle vašich cílů a preferencíObecné nastavení tak, jak si myslí, že je to nejlepší
Konkrétní metriky, které vám slouží k rozhodováníMraky metrik, aby ukázali, co vše umí. Ale kdo se v tom vyzná?
Vyhodnocování s klientem nebo zaškolení personáluVšak je vše nastaveno a klient si to přebere; to že tomu nerozumí, je nám jedno. My jsme „odbornící“!

V čem vám ještě pomůžeme?

[hexagon id=email_marketing]

Potřebuji měřit web

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee