Měření úspěchu online kampaně
Měříte svůj web, marketing, kampaně? A jestliže ano, děláte nějaká rozhodnutí na základě těchto čísel? Na toto je náš názor jednoduchý: co se neměří, nejde zlepšit. Ovšem, na co jsou vám nějaká čísla, když je nemáte s čím porovnat nebo nevíte, jestli je to dobré, či špatné. Správné měření vám ukáže, jdete-li dobrým směrem, nebo se odchylujete od svého cíle.
Proč je nutné měřit marketingové kampaně?
Je logické, že když už platíte nějakou marketingovou kampaň, tak chcete výsledky. Ale je mnoho způsobů, jak se na výsledky jednotlivých kampaní dívat nebo jak je vyhodnocovat. Nezkušenému oku může jedno číslo připadat stejné jako druhé. Navíc kampaň má obor od oboru jiné výsledky. Každý má jiné zákazníky, a to nemluvím o sezonnosti a dalších aspektech. Bez měření se zkrátka neobejdete a hlavně, v marketingu je nutné vše měřit a vyhodnocovat, jinak se může marketing stát černou dírou na peníze. Jen musíte vědět, co chcete a jak to změřit. A s tím vám pomůžeme.
Jak přistupujeme k měření marketingu
Poznáme vás a vaše cíle
Zajistíme měření vašich kampaní
Vyhodnocujeme a optimalizujeme
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Nastavení dle vašich cílů a preferencí | Obecné nastavení tak, jak si myslí, že je nejlepší |
Konkrétní metriky, které vám slouží k rozhodování | Mraky metrik, aby ukázali, co vše umí, ale kdo se v tom vyzná? |
Snažíme se vyhodnocovat konkrétní dopady na celé vaše podnikání, nejen na jednotlivé kampaně zvlášť | Vyhodnocují zvlášť jednotlivé kampaně bez ohledu na zvolenou strategii. |
Vyhodnocování s klientem nebo zaškolení personálu | Však je vše nastaveno a klient si to přebere, to, že tomu nerozumí, je nám jedno. My jsme „odbornící“ |
Co vše umíme v marketingu měřit
[hexagon id=mereni_marketingu]
Potřebuji měřit marketing
+420 730 890 296