Měření úspěchu online kampaně

Měříte svůj web, marketing, kampaně? A jestliže ano, děláte nějaká rozhodnutí na základě těchto čísel? Na toto je náš názor jednoduchý: co se neměří, nejde zlepšit. Ovšem, na co jsou vám nějaká čísla, když je nemáte s čím porovnat nebo nevíte, jestli je to dobré, či špatné. Správné měření vám ukáže, jdete-li dobrým směrem, nebo se odchylujete od svého cíle.

Proč je nutné měřit marketingové kampaně?

Je logické, že když už platíte nějakou marketingovou kampaň, tak chcete výsledky. Ale je mnoho způsobů, jak se na výsledky jednotlivých kampaní dívat nebo jak je vyhodnocovat. Nezkušenému oku může jedno číslo připadat stejné jako druhé. Navíc kampaň má obor od oboru jiné výsledky. Každý má jiné zákazníky, a to nemluvím o sezonnosti a dalších aspektech. Bez měření se zkrátka neobejdete a hlavně, v marketingu je nutné vše měřit a vyhodnocovat, jinak se může marketing stát černou dírou na peníze. Jen musíte vědět, co chcete a jak to změřit. A s tím vám pomůžeme.

Měření marketingu Supfee

Jak přistupujeme k měření marketingu

Poznáme vás a vaše cíle

Dá se měřit vše, ale na co vám je mít každý týden 200 metrik, které jsou vám na nic a kterým nerozumíte? Je lepší mít méně čísel, ale dělat na základě nich efektivní rozhodnutí.

Zajistíme měření vašich kampaní

Když už víme, co je pro vás důležité, dokážeme nastavit a zajistit měření vašich marketingových aktivit. Nastavíme pohledy na vaše marketingové aktivity, které vám pomohou se správně rozhodovat.

Vyhodnocujeme a optimalizujeme

Jakmile máme data, můžeme se podívat, co vám funguje, co vám nefunguje a kde vám utíkají peníze. Na základě dat rozhodnete, co dál. Jinak je to pouze střelba naslepo.

V čem se lišíme od konkurence?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Nastavení dle vašich cílů a preferencíObecné nastavení tak, jak si myslí, že je nejlepší
Konkrétní metriky, které vám slouží k rozhodováníMraky metrik, aby ukázali, co vše umí, ale kdo se v tom vyzná?
Snažíme se vyhodnocovat konkrétní dopady na celé vaše podnikání, nejen na jednotlivé kampaně zvlášťVyhodnocují zvlášť jednotlivé kampaně bez ohledu na zvolenou strategii.
Vyhodnocování s klientem nebo zaškolení personáluVšak je vše nastaveno a klient si to přebere, to, že tomu nerozumí, je nám jedno. My jsme „odbornící“

Co vše umíme v marketingu měřit

[hexagon id=mereni_marketingu]

Potřebuji měřit marketing

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee