Marketingové analýzy, audity a testování
Znáte dobře svého zákazníka? Nebo jen střílíte od pasu? Víte, jak se váš zákazník chová? Ptali jste se někdy zákazníka, co říká na vaše služby, co mu vadí, co se mu líbí, jak jsou vaše služby dostupné? Vůbec nepřemýšlejte, že vaše služba je pro všechny. Není! Pomůžeme vám s analýzou zákazníků a prodejních kanálů pro snížení ceny akvizice a zefektivnění růstu vaší firmy. Bez analýz a testování nemáte šanci uspět.
Proč je nutné provádět analýzy a audity?
Než se pustíte do marketingu nebo do tvorby kampaní či webových stránek, je nutné si ujasnit několik zásadních věcí. Musíte vědět, jak vám zapadá marketing nebo jeho části do vaší firemní politiky, musíte vědět vše o svých zákaznících (ne každý bude vaším zákazníkem), musíte vědět, co chcete návštěvníkům nebo zákazníkům říci. V neposlední řadě musíte vědět, proč by to mělo zákazníka zajímat a v čem jste jiní než ostatní. Na to vše se musíte dívat zákazníkovýma očima. Není to jednoduché, zvlášť když už máte oborovou slepotu. Bez analýz, které vám poskytnou přesná data bez domněnek, nemáte šanci uspět. Budete pouze střílet naslepo a z dlouhodobého hlediska nikdy nezvítězíte.
Jak k analýzám přistupujeme
Poznáme vás a vaše cíle
Vybereme potřebné audity nebo analýzy
Získáme data
Vyhodnocujeme data a ověřujeme
Implementujeme a zavádíme
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Poznáme vás a vaše zákazníky. Díky tomu můžeme určit jejich chování a nákupní proces. | Obecně hodí všechny do jednoho pytle a zajímá je jen, co prodáváte. |
Snažíme se dívat se na hodnocení, které pomůže byznysu a firmě. | Hodnotí lidé, kteří nemají o podnikání ani potuchy. |
Nezajímají nás domněnky či pocity, ale pouze fakta a čísla. | Řídí se vaší profesní slepotou a pocity, na kterých poté staví základy vašeho marketingu. |
Snažíme se vždy hledět na pevné základy. Na technické vychytávky je vždy čas a hlavně vždy budou nové. | Vždy najdou mraky možností technických vychytávek a novinek; na vás je pak zjistit, které jsou opravdu důležité a nosí vám peníze. |
Vyhodnocování s klientem jeho řečí; nehrajeme si na zkratky chrlící mimozemšťany. Když si to ale klient bude přát, tak klidně. | PNO, CLV, bounce rate, CTR, retargeting, KPI, CRO, CCP, PPC, SEO… |
Anylýzou začínáme, tak nás nechte analyzovat..
Potřebuji kvalitní analýzu
+420 730 890 296