Návštěvnost webu
Z dlouhodobého hlediska je nutné postupem času snižovat cenu za návštěvnost a snažit se z návštěvníků dostat maximum. Nastavení kampaní na začátku musíte měnit, abyste dosáhli co nejmenších nákladů na získání návštěvníka na svém webu.
Proč je nutné optimalizovat výdaje za návštěvnost?
Nastavení kampaní není zprvu nikdy optimální, a ať používáte PPC, SEO, zbožové srovnávače, nebo další techniky, jak přivést návštěvníky na vaše stránky, musíte mít na paměti jednu základní myšlenku. Když já nebo někdo jiný nastaví kampaně nebo investuje do nějakého zdroje, který má zvýšit návštěvnost, je cílem snížení této ceny nebo zvýšení obratu. Proto, abyste toto mohli vyžadovat, musíte mít správně nastavenou analytiku a mít jasné marketingové strategie, kam a za jak dlouho se chcete dostat. Dobré ukazatele jsou PNO (poměr nákladů ku obratu) nebo ROI (návratnost investic) a v některých odvětvích musíte jít ještě o chlup dál a počítat s metrikou CLV (hodnota zákazníka za celou jeho životnost). Vždy se na výsledky koukejte jako na celek a nenechte si prezentovat výsledky z jednotlivých kampaňových systémů, protože pak se nikdy nedopočítáte. Když tedy máte nastaveno měření a jasné cíle, je na čase optimalizovat kampaně, abyste se dostali, kam potřebujete. Nedá se obecně říci, jaký postup zvolit; jde o komplexní záležitost a každý zákazník bude jiný. Abyste ale uspěli, musíte s optimalizací počítat a vyžadovat ji.
Jak přistupujeme k optimalizaci nákladů za návštěvnost?
Poznáme vás a vaše cíle
Nastavíme měření a vyhodnocování
Navrhneme úpravy
Reportujeme a optimalizujeme.
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Provedeme vaši analýzu obecně a hodně se budeme vyptávat | Nechá vás vyplnit obecný dotazník |
Díváme se na vaše podnikání jako na celek a sledujeme jednotlivé kampaně v konečném dopadu na vaše podnikání | Vyhodnocují všechny kampaně zvlášť |
Dodržujeme stanovené cíle, a když na to nemáme, tak vám to řekneme | Slíbí i modré z nebe, aby dostali zakázku |
Ověříme vše v reálu | Spokojí se s vaší výpovědí |
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=email_marketing]
Potřebuji vyšší návštěvnost
+420 730 890 296