Články o marketingu a managementu

Úloha mediálního plánu při propagaci zboží nebo služeb

Cíle mediální kampaně? Ve stále konkurenčnějším podnikatelském prostředí je pro úspěch nezbytná účinná propagace zboží a služeb prostřednictvím různých kanálů. Vědomě vypracovaný mediální plán slouží jako plán pro řízení marketingového úsilí a maximalizaci dosahu a dopadu reklamních a propagačních aktivit. Cílem tohoto článku je nastínit alespoň představu o tom, co mediální plán obnáší, jaké jsou jeho klíčové součásti a jak měřit...

12 chyb v marketingu

Kde mohou selhávat dnešní marketingové agentury: Zde je několik oblastí, ve kterých se mohou potýkat s problémy a vycházím z mé vlastní praxe a pozorování, tedy připostím, že se mohu mýlit. Pochopení a přizpůsobení se digitální transformaci: S rychlým technologickým pokrokem a přechodem na digitální platformy musí marketingové agentury držet krok s nejnovějšími trendy a nástroji. Nepochopení digitální transformace a nepřizpůsobení se jí může vést k tomu,...

Kvalitní marketing Supfee

Kvalitní marketing je často oříškem, protože platíme za to, co nevidíme

V online marketingu často platíme za to, co nevidíme. Poté se musíme spolehnout na korektnost agentury, či našeho konzultanta. Chcete vědět, jak vědět, a nespoléhat se…? Pojďme se tedy společně podívat, jak na kvalitní marketing. Marketing a marketingové kampaně se dnes z velké části odehrávají na internetu. Díky tomu se dá dosledovat a změřit takřka vše z marketingových ukazatelů. Nikdy v historii marketingu to nebylo...

Redesign webu a nový web Supfee

Redesign webu nebo nový web

Možná vás to (ne)překvapí… Hned na začátku vám prozradíme jednu skutečnost empiricky podloženou z praxe. Tvorba nového webu a redesign webu je v podstatě vždy tvorba nového webu. Z praxe víme, že příprava a sekvence činností, kroků, které musíme udělat, aby i redesign webu byl úspěšný, je v podstatě stejná jako u tvorby nového webu. Určitě využijeme všechny fungující prvky internet marketingu, odkazy, původního...

Guerilla marketing - Supfee

Guerilla marketing – Partyzánský marketing

Marketing a originalita jdou ruku v ruce, meze se zde nekladou. A co když je to ještě za pár korun? Tak právě o tomhle je Guerilla marketing. Slovo „Guerilla“ v překladu z angličtiny znamená partyzán – tedy bojovník nebo civilista, který bojuje s nepřáteli (v našem případě s konkurencí) nejčastěji na svém území, ovšem nepatří přímo k vojenským jednotkám. Například v americké válce za nezávislost byli zrekrutováni lovci...

Obsahový marketing v Supfee

Obsahový marketing nebo marketing obsahu, ang. Content marketing

Obsahový marketing – marketing obsahu. Vytváření, prezentování užitečného, smysluplného a hodnotného obsahu, který dokáže přirozeně a nenuceně motivovat cílové zákazníky ke komunikaci, nákupu, to je obsahový marketing. Kvalitní obsah je klíč  Kvalitní obsah je vstupenkou do mysli a srdcí vašich současných, ale i potencionálních zákazníků. zapamatují si vás řeknou o vás druhým zvýšíte svoji důvěru nejste jako ostatní   Vaše SEO strategie by měla...

Marketingové služby firmy Supfee

Transparentně fungující moderní marketing s platbou za výsledky

Jsme agentura zaměřená na marketing, prodej a management u malých a středních firem. Z naší více jak dvacetileté praxe máme odpozorované, že na úspěšnost (ziskovost) komerčního projektu nebo firmy mají vliv tři věci. Marketing | Obchod | Management. Marketing, který má zajistit dostatek nových zákazníků (měříme: obrat u nových zákazníků). Obchod, který má zajistit dodatečný příjem do firmy (měříme: celkový obrat z prodeje). Management,...

S marketingem od konce

Začali jsme od konce…

s marketingem jsme začali od konce, protože jsme začínali jako čistokrevní manažeři a obchodníci. Marketingu ve starém pojetí (tedy bez internetu) jsme rozuměli velmi dobře. Jakmile ovšem přišla doba internetu, postupně se to měnilo. Začali jsme platit za něco, co se nám líbilo, bylo to cool, ale neměli jsme vůbec představu či srovnání, za co platíme. Začalo nás...

efektivita firmy

Efektivita na prodej

Efektivita souvisí s motivací, motivace souvisí se stanovením cílů a cíle souvisí s tím CO je pro Vás v životě důležité. Řešíte efektivitu výroby nebo efektivitu obchodního oddělení či efektivitu marketingu nebo osobní efektivitu…? Lámete si hlavu, proč to jde tak ztuha… Udělejme si rychlou analýzu, KDO a CO stupuje do procesu a jaký má vliv na efektivitu. Už Tomáš Baťa říkával, firma...

Success fee není pro všechny

Co pro vás (ne)děláme

v posledním období nás oslovují naši bývalí i současní zákazníci a ptají se na možnosti spolupráce. Převažuje forma spolupráce na success fee. Chtějí si najmout naše služby, ale i poradit, jak prakticky realizovat spolupráci na success fee u jiných dodavatelů. Musím říci, že se mi to líbí a imponuje, když nějaký dodavatel natolik věří své práci a řešení a je ochoten začít spolupráci na success fee. Ano,...