Audit marketingových aktivit
Projdeme váš marketing skrz naskrz a zjistíme, kde vám utíkají zákazníci a kde naopak zákazníky získáváte.
Proč je dobré mít marketingový audit?
Děláte již dlouho svůj marketing a potřebujete čerstvý vítr, abyste věděli, co vše je možné? Chcete vědět, zda jsou vaše marketingové aktivity v pořádku? Abyste se v této branži vyznali a dokázali držet krok s novinkami, museli byste být odborníkem, ale to by vám už asi chyběl čas na váš byznys, ve kterém jste skvělí. Navíc, zapadá online marketing do vaší firemní strategie a dokáže plnit vaše cíle? Na to vše vám dá audit marketingových aktivit odpověď.
Jak přistupujeme k auditu marketingu
Poznáme vás a vaše cíle
Je to důležité, protože každý má jiné cíle, firemní strategii, produkty, konkurenci, a když toto nevíme, jak můžeme udělat dobře svoji práci?
Provedeme audit
Zhodnotíme, jaké zdroje vám přináší peníze, jaké vám peníze odčerpávají, ale je dobré je mít, protože v budoucnu budou potřeba, a co je vyloženě černá díra, které je třeba se zbavit.
Sepíšeme a předáme
Stávající stav vašeho marketingu, a to bez pozlátek či kudrlinek; také dostanete doporučení, která vám pomohou splnit vaše cíle.
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Snažíme se dívat se na hodnocení, které pomůže byznysu a firmě. | Hodnotí lidé, kteří nemají o podnikání ani potuchy. |
Snažíme se vždy hledět na pevné základy. Na technické vychytávky je vždy čas a hlavně vždy budou nové. | Vždy najdou mraky možností technických vychytávek a novinek; na vás je pak zjistit, které jsou opravdu důležité a nosí vám peníze. |
Vyhodnocování s klientem jeho řečí; nehrajeme si na zkratky chrlící mimozemšťany. Když si to bude ale přát, tak klidně. | PNO, CLV, bounce rate, CTR, retargeting, KPI, CRO, CCP, PPC, SEO… |
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=marketingove_sluzby]
Potřebuji efektivní marketing
+420 730 890 296