Analýza klíčových slov

Jsou to vlastně soubory otázek, které lidé kladou vyhledávačům. Vy pak musíte postavit své stránky a reklamy tak, aby co nejlépe a nejpřesněji odpověděly na tyto otázky. Navíc analýza slouží všem, co se kolem vašeho marketingu „motají“.

Proč je nutné mít analýzu klíčových slov?

Na internetu je mnoho stránek a každý den je hledá ještě více lidí. Proto je dobré vědět, co vlastně vaši zákazníci hledají. Jakmile to víte, pak už jednoduše řeknete „Ano, můj web má odpověď na vaši otázku“ nebo „Já mám přesně ten tablet Lenovo Tab 2 A10 s full HD rozlišením a dopravou zdarma“. Když nevíte, co vaši zákazníci hledají, pouze hádáte. Když ale konkurence ví, tak bude vždy o příčku před vámi, a ve vyhledávačích platí více než jinde, že je lepší být první než být lepší.

analýza klíčových slov Supfee

Jak přistupujeme k analýze klíčových slov

Poznáme vás a vaše cíle

Je to důležité, protože každý má jiné produkty, jiné chování svých zákazníků, jinou strategii a konkurenční výhody; když toto nevíme, jak můžeme udělat dobře svoji práci?

Sebereme všechna data

Posbíráme všechna dostupná data; nebavíme se zde o pár tisících hledaných výrazů, ale čísla můžou jít do statisíců, a někdy i milionů hledaných výrazů.

Vyházíme blbosti a duplicity

To že máte velké množství dat, neznamená, že jsou pro vás správná. Navíc, často se opakují, takže je stačí mít jen jedenkrát.

Přidáme data, která jsou důležitá

Podíváme se, jaká je hledanost klíčových slov, konkurence, ceny za reklamu, jestli máte vstupní stránky na konkrétní fráze, jak jsou fráze pro vás důležité…

Provedeme klasifikaci

Jednotlivé fráze rozdělíme do logických celků dle prvního bodu. To nám pomůže dívat se na skupiny s nadhledem. Proč je to dobré? Třeba proto, abyste věděli, jestli lidé hledají více džem, nebo marmeládu.

Připravíme prezentaci

Součástí předání je prezentace výsledků a poznatků. Nemažeme vám med kolem pusy, prostě vám ukážeme, jak se vaše produkty hledají a co zákazníky zajímá

Předáme prezentaci

Nedostanete jen a pouze trapně vyexportované PDF s krásnými obrázky. To vám je na nic. Analýza klíčových slov je živý dokument v Excelu, který by měl být stále aktualizován.

Pomůžeme zavést

V případě, že máte zájem a dává vám Analýza klíčových slov smysl, pomůžeme vám ji zavést a naučíme vás s ní pracovat. Vypracujeme novou informační architekturu, zasvětíme vašeho copywritera, podíváme se na PPC….

Zkrácený postup tvorby Analýzy klíčových slov

Infografika analýza klíčových slov

V čem se lišíme od konkurence?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Poznáme vás a vaše zákazníky. Díky tomu můžeme určit jejich chování a nákupní procesObecně hodí všechny do jednoho pytle a zajímá je jen, co prodáváte
Sbíráme velké množství datStáhnou si pár frází z skliku a Adwords
Posoudíme důležitost pro váš byznys a připojíme relevantní dataVypíšou vám konkurenci, jestli je malá, nebo velká
Odprezentujeme výsledky osobněPošlou vám něco e-mailem
Dostanete živý upravený Excel Vyexportují vám PDF, ze kterého nic nepřečtete
Pomůžeme vám správně pracovat s analýzou pro váš větší úspěchMáte analýzu, to stačí

Postup tvorby analýzy klíčových slov

Chci taky efektivní marketing

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee