Analýza potřeb zákazníka

Poznejte zákazníka díky analýze a testování. Žádné domněnky, žádné odhady. Vypracujte si skutečné profily svých ideálních klientů a srovnejte je s realitou. Vaše reklamy pak budou určeny těm správným.

Proč je nutné mít analýzu potřeb zákazníka?

Zní to jako klišé a otázku, kdo je váš zákazník, vám položil snad již každý. Ano, klišé to je, ale hodně důležité. Vy potom sednete, začnete přemýšlet a něco určitě vymyslíte. Celé veledílo předáte jako podklad k marketingu a ono ejhle, žádný efekt. Pak hledáte, co je špatně, testujete vše možné, reklamní kanály a ani ve snu vás nenapadne, že máte špatně základ a vaše reklamy jsou vlastně určeny někomu jinému, než koho byste chtěli mít za zákazníka. Toto je realita, kde malým společnostem utíkají velké peníze. Je totiž důležité být všude, vždy ale jen pro někoho.

Analýza zákazníka Supfee

Jak přistupujeme k analýze potřeb zákazníka

Poznáme vás a vaše cíle

Je to důležité, protože každý má jiné produkty, jiné chování svých zákazníků, jinou strategii a konkurenční výhody; když toto nevíme, jak můžeme udělat dobře svoji práci?

Zjistíme, jací zákazníci od vás v minulosti nakupovali

Posbíráme všechna dostupná data. Zjistíme, kdo si od vás v minulosti koupil jednotlivý produkt.

Ověříme si pravé důvody nákupu

Kontaktujeme vaše klienty a trochu je vyzpovídáme. Důležité je nenechat se odbýt odpovědí, že jste nejlevnější.

Sestavíme persony

Sepíšeme jednotlivé typy vašich zákazníků. Vždy se ale přitom snažíme pochopit jejich chování a rozhodování. Nikdy není pouze jeden zákazník, ale také nemá cenu mít 20 person a chtít se zavděčit všem.

Ověříme správnost person

Máme již dobrý základ, ale musíme vše ověřit u skutečných lidí. Každý klient má přitom jiné možnosti komunikace a ověření, někdy je to osobní, někdy telefonické a někdy e-mailové ověření našich předpokladů.

Sepíšeme a předáme

Sepíšeme ověřená získaná data, která vám poté poslouží zejména k tvorbě nebo úpravě webu a jeho obsahu, ke správnému cílení reklam a zvyšování marketingové efektivity.

V čem se lišíme od konkurence?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Poznáme nejprve vás a vaše představy, produkty, trh a konkurenci.Obecně vytvoří představu o zákazníkovi dle vašeho popisu.
Hrabeme se v minulosti, abychom vše poznali.Nesnaží se najít ty pravé důvody nákupu.
Sestavíme persony na základě rozhovorů se zákazníky.Sestaví persony na základě rozhovoru s vámi jako klientem.
Ověříme vše v reálu.Spokojí se s vaší výpovědí.

V čem vám ještě pomůžeme?

[hexagon id=marketingove_sluzby]

Potřebuji znát své zákazníky

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee