Měření off-line marketingových kampaní
Jak vyhodnocujete své marketingové kampaně, které nejdou přes internet? Měříte úspěšnost svých letáků, článků, plakátů či billboardů? Víte, které zdroje vám přináší nejvíce peněz a které kampaně raději nedělat? Myslíte si, že je nemožné změřit efektivitu billboardu? Jde to! Možná to je zbytečné pro velké firmy s bohatým rozpočtem, ale pro menší nebo střední firmu je to nezbytnost.
Proč je nutné měřit marketingové kampaně?
Je logické, že když už platíte nějakou kampaň na internetu, tak chcete nějaké výsledky. Ale jak změřit inzerát v novinách nebo úspěšnost osobního dopisu? Je jasné, že internetový marketing nějak změřit lze – ale ve světě papírové pošty? I neinternetová reklama musí být cílená a musíte vědět, jaký má dopad na vaše podnikání. A divili byste se, jak je kolikrát jednoduché propojit i off-line svět s on-line, a pak, světe div se, výsledky z vašich off-line kampaní se vám začnou objevovat v měřicím systému pro měření on-line kampaní. Není vždy jednoduché nalézt cestu, jak vše měřit, a někdy je to opravdu i zbytečné, ale od toho jsme tu pro vás my, abychom vám s tím pomohli.
Jak přistupujeme k měření marketingu
Poznáme vás a vaše cíle
Vymyslíme měření na vaše kampaně
Vyhodnocujeme a rozhodujeme
Co tím získáte?
- 1Přehled o svých aktivitách
- 2Poznání, které kampaně se vyplatí a které se nevyplatí dělat
- 3Kontrolu nad svými penězi a marketingem
- 4Prozření, že je možné měřit i věci, do kterých byste to nikdy ani neřekli
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=email_marketing]
Potřebuji měřit marketing
+420 730 890 296