Měření online marketingových kampaní
Jak vyhodnocujete své online marketingové kampaně? Víte, které zdroje vám přináší nejvíce peněz a které jsou nutné, ale peníze vám zatím nenosí? A když už nějaké kampaně měříte, vyhodnocujete je pravidelně?
Proč je nutné měřit marketingové kampaně?
Je logické, že když už platíte nějakou kampaň na internetu, tak chcete nějaké výsledky. Ale je mnoho způsobů, jak se na výsledky jednotlivých kampaní dívat nebo jak je vyhodnocovat. Nezkušenému oku může jedno číslo připadat stejné jako druhé. Navíc kampaň má obor od oboru jiné výsledky. Každý má jiné zákazníky, a to nemluvím o sezonnosti a dalších aspektech. Bez měření se zkrátka neobejdete, a hlavně, v internetovém marketingu můžete měřit vše, co je třeba. Jen musíte vědět, co chcete a jak to změřit. A s tím vám pomůžeme.
Jak přistupujeme k měření marketingu
Poznáme vás a vaše cíle
Nasadíme měření na vaše kampaně
Vyhodnocujeme a rozhodujeme
Co tím získáte?
- 1Přehled o svých aktivitách
- 2Poznání, které kampaně se vyplatí a které se nevyplatí dělat
- 3Kontrolu nad svými penězi a marketingem
- 4Prozření, že je možné měřit i věci, do kterých byste to nikdy ani neřekli
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Nastavení dle vašich cílů a preferencí | Obecné nastavení tak, jak si myslí, že je nejlepší |
Konkrétní metriky, které vám slouží k rozhodování | Mraky metrik, aby ukázali, co vše umí, ale kdo se v tom vyzná? |
Vyhodnocování s klientem nebo zaškolení personálu | Však je vše nastaveno a klient si to přebere, to že tomu nerozumí, je nám jedno. My jsme „odbornící“ |
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=email_marketing]
Potřebuji měřit marketing
+420 730 890 296