COPYWRITING

Vytváření reklamních a marketingových textů

COPYWRITING je jedna z nejdůležitějších disciplín při webové tvorbě. Naše doba by se dala nazvat dobou informací. Dohledáváme, vyhledáváme informace každý den, a aby naše vyhledávání mělo smysl (tedy dávalo rozumné a korektní odpovědi), musí být někde vytvořený a distribuovaný kvalitní text.

Proč je kvalitní copywriting tak klíčový a důležitý pro online prezentaci

Web Copywriting je zcela odlišná disciplína oproti psaní textů na papír. Lidé na internetu příliš nečtou, ale spíše skenují. Při skenování textu hledají čtenáři záchytné body. V případě, že je váš copywriting špatný a čtenář se unaví, pravděpodobně odejde ke konkurenci.

copywriting- Supfee

Kdo je to copywriter a proč je důležité dbát na jeho zkušenosti

Copywriter je spojení slov copy a writer, kde copy se překládá z angličtiny v tomto kontextu jako marketingová informace či reklamní sdělení. Writer se překládá jako autor/spisovatel. Dobrý copywriter má však mnohem více než schopnost psát texty. Má přesah do dalších disciplín jako je SEO, UX a nutnou znalost zákazníků. Asi jeho největší schopností je psát tak lákavě a přesně, že text bude mít přímý vliv na prodeje stránek.

Jak poznáte, že jde o dobrý copywriting?

Hlavním a nejdůležitějším kritériem je přínos pro čtenáře. Tím to ale nekončí, copywriting má vliv na SEO  a umístění ve vyhledávání. Ke kvalitnímu textu ale potřebuje copywriter více než múzu. Základem je pochopení zákazníka a to třeba ve formě person. Dále je potřeba myslet na cíle webu a účel jednotlivých stránek. Copywriter musí umět pracovat s Analýzou klíčových slov. Bez této analýzy nedokáže napsat texty, které budou vyhledavače umisťovat ve výsledcích vyhledávání a váš web bude nedohledatelný.

Jaké druhy copywritingu vám pomůžeme zajistit

Pomůžeme vám zajistit kvalitní texty na webové stránky, blog nebo sociální sítě, které budou prodávat vaše výrobky, reprezentovat vaše názory či služby, generovat poptávku a zvyšovat značku.

Naší prací je pro vás texty zajistit. Když usoudíme, že kompetence našich copywriterů nestačí, neváháme si najmout odborníka/y a daný text pro vás nechat vyrobit.

Proč to děláme copywriting jinak?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Práce pro copywriting se musí dobře připravit. Jestli nemáme podklady a dostatek informací, nepíšeme. Napíši cokoliv, většinou si najdou konkurenční web a kompilací a „chytrým“ využitím synonym přepíši cokoli. Slova, věty, odstavce bez směru a originality.
Doplnění a snaha o měření jak text (ne)fungoval a zda se nemá předělat.Většinou bez dalšího zájmu o to, co bylo zaplaceno.
Principy a postupy nejsou u nás tajemstvím. Snažíme se vždy ukázat Co a Proč děláme. Rouška tajemna a zaklínadlo moje know-how takže mnohdy nemáme jinou šanci než přijmout to, co vytvoří, a vy zaplatíte.
Pokračování textu je samozřejmé. Kvalitní copywriter má načtené téma a vytvoří více textu, než nakonec použije. To znamená, že je možné plynule navázat na předchozí práci.Text je vytvořen a tím to končí.

Co vše z internetového marketingu používáme?

[hexagon id=internet_marketing]

Potřebujete Copywriting?

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee