Brownfield marketing
Brownfield – termín označující nevyužívané území. Nejčastěji jsou to staré tovární komplexy vhodné k revitalizaci a dalšímu použití. Areály se nezřídka nacházejí na lukrativních místech, a proto jsou v hledáčku potenciálních zájemců.
Proč je nutné mít skvělou prezentaci brownfieldu?
Chcete opravdu uspět v prodeji staré továrny nebo podobného objektu? Chcete přilákat investory? V tom případě jim musíte dát vše na zlatém podnosu! Proč? Protože případný zájemce o koupi či investor se bude rozhodovat na základě informací! A divili byste se, kolik je podobných objektů k mání. Proto se musíte odlišit od ostatních nabízených areálů a objektů tím, že pomůžete zájemci v rozhodování. Je třeba ukázat všechny výhody, ale i úskalí a umést cestičku tak, aby po ní zájemce překráčel právě k vašemu areálu.
Jak přistupujeme k prezentaci
Poptejte nás
Poznáme objekt
Navrhneme, na co je vhodný
Vytvoříme prezentaci
Dáme o vás vědět
V čem se lišíme od konkurence?
V této pasáži se snažíme o objektivní zhodnocení konkurence služby Brownfield marketing. Bohužel podobnou službu jsme v České republice nenašli. Pozor, neříkáme že neexistuje, jenom jsme ji ve formě, o které píšeme my, nenašli.
Vy se každý den snažíte být profesionálové v tom, co děláte, v čem podnikáte. My se držíme stejné filosofie.
Ukázka prezentace areálu
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=email_marketing]
Potřebuji prodat brownfield
+420 730 890 296