Bez analýzy sem nelez

Klíče



Je nutné mít analýzu klíčových slov…? Můžeme se bez ní obejít…? Je to risk nebo zisk…?

Proč je nutná analýza klíčových slov a proč je to velký hazard pouštět se téměř do jakékoli marketingové činnosti bez této analýzy?

Co jsou to vlastně klíčová slova? A co jsou to vyhledávací fráze?

Klíčová slova jsou vše, na co se v SEO a PPC zaměřujeme jako na odpovědi naší stránky (správná málo se vyskytující formulace), na vyhledávací fráze, tedy na otázky pokládané vyhledavačům (často nespisovné výrazy).

A na co je tedy dobré vědět, jaké fráze pokládají uživatelé vyhledavačům? Odpověď je jednoduchá. Nevíte? Zaplatíte.

Jaké jsou důsledky toho, když nemáte analýzu klíčových slov?

Váš web nikdo nenajde a vy utratíte zbytečně vysoké částky za návštěvnost.

Kde všude se s analýzou klíčových slov pracuje a jak?

  • Při zjišťování smysluplnosti a volbě strategie prodeje – zjistíte, co z vašeho oboru lidi zajímá a jestli je jich dostatečné množství. Můžete také dojít k závěru, že to co jste si mysleli, vlastně nikdo nehledá a vy byste zbytečně plýtvali energií.
  • Při tvorbě struktury webu – není to jen menu, je to každá stránka, která má své místo na vašem webu. Struktura musí být logická jak pro vyhledavače (čím je klíčové slovo hledanější, tím by mělo být ve struktuře výš) tak pro uživatele.
  • Při tvorbě obsahové strategie – obsah musí být přesně sepsán pro cílovou skupinu a díky tomu, že znáte fráze, na které se uživatelé ptají, vás i snáze naleznou. Navíc zjistíte, co uživatele nejvíc trápí a s čím jim můžete pomoci.
  • Pro psaní textů – ať už píšete titulky nebo nadpisy k vašim stránkám nebo články na svůj blog, vždy byste měli témata a hlavně slova v textu používat dle hledaných frází. Máte tak opět šanci na větší nalezitelnost vašeho webu.
  • Při optimalizaci pro vyhledavače – a opět to kouzelné slovíčko SEO. Zde asi bez analýzy klíčových slov nedáte ani ránu. Analýza vám ukáže, která slova jsou dobrá, aby váš web byl nalezitelný, a taky kde je největší konkurence. To vám poskytne výhodu, že víte, kde je nejmenší odpor s největšími výsledky.
  • PPC a placené kampaně – odkliková reklama ve vyhledavačích, a je jedno jestli je to Google nebo Seznam, pracuje zásadně s klíčovými slovy. Dokonce vám je sami připraví a vyberou. Ale zkoušeli jste někdy zadat v Google adwords nějaké klíčové slovo? Například když bychom volně zadali klíčové slovo pronájem fotoateliéru, budou se vaše reklamy zobrazovat i na slovo pronájem pokoje Brno. Tím vám klesne proklikatelnost a pro Google nebudete už tak lukrativní a zase platíte více.

 

Sami můžete posoudit, zda analýzu klíčových slov potřebujte.

Z praxe víme, že AKW se vine skrz téměř každou aktivitu na internetu jako červená nit.

Samozřejmě, jestli máte už vybudovanou značku (brend) jako Apple nebo Google asi vás SEO a věci s nalezitelností a návštěvností trápit nebudou.

Analýza klíčových slov obsahuje desítky až stovky slov. Ne pět nebo deset jak vídáváme na trhu. Naše analýzy se zatím nikdy nedostaly pod 200 slov i u těch nejmenších firem.

Vyžádejte si u svého web developera „webaře“ analýzu klíčových slov – jestli vám řekne, že ji nepotřebuje nebo vám ukáže deset slov, obraťte se na někoho kompetentnějšího.

Zaujal vás náš článek, dejte nám LIKE

Jinak se můžeme nad vaším projektem potkat osobně.

 Zanechte na sebe číslo a my vám zavoláme nebo volejte +420 730 890 296

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..