Je nutné mít analýzu klíčových slov…? Můžeme se bez ní obejít…? Je to risk nebo zisk…?
Proč je nutná analýza klíčových slov a proč je to velký hazard pouštět se téměř do jakékoli marketingové činnosti bez této analýzy?
Co jsou to vlastně klíčová slova? A co jsou to vyhledávací fráze?
Klíčová slova jsou vše, na co se v SEO a PPC zaměřujeme jako na odpovědi naší stránky (správná málo se vyskytující formulace), na vyhledávací fráze, tedy na otázky pokládané vyhledavačům (často nespisovné výrazy).
A na co je tedy dobré vědět, jaké fráze pokládají uživatelé vyhledavačům? Odpověď je jednoduchá. Nevíte? Zaplatíte.
Jaké jsou důsledky toho, když nemáte analýzu klíčových slov?
Váš web nikdo nenajde a vy utratíte zbytečně vysoké částky za návštěvnost.
Kde všude se s analýzou klíčových slov pracuje a jak?
Sami můžete posoudit, zda analýzu klíčových slov potřebujte.
Z praxe víme, že AKW se vine skrz téměř každou aktivitu na internetu jako červená nit.
Samozřejmě, jestli máte už vybudovanou značku (brend) jako Apple nebo Google asi vás SEO a věci s nalezitelností a návštěvností trápit nebudou.
Analýza klíčových slov obsahuje desítky až stovky slov. Ne pět nebo deset jak vídáváme na trhu. Naše analýzy se zatím nikdy nedostaly pod 200 slov i u těch nejmenších firem.
Vyžádejte si u svého web developera „webaře“ analýzu klíčových slov – jestli vám řekne, že ji nepotřebuje nebo vám ukáže deset slov, obraťte se na někoho kompetentnějšího.
Jinak se můžeme nad vaším projektem potkat osobně.
Zanechte na sebe číslo a my vám zavoláme nebo volejte +420 730 890 296