E-mail, který prodal naše služby

E-mail který prodal



E-mail, který prodal naše služby

Pěkný den, pane Nováku,

píši Vám tento e-mail jako dovětek ke včerejšímu telefonátu.

Prozkoumal jsem si web Vaší marketingové agentury a zjistil, že spolupracují s nejlepšími web developery v ČR; gratuluji k výběru!

Tito lidé používají přesně ty postupy, o kterých jsem Vás v telefonu informoval. Zodpovídají totiž za výstavbu webů v milionech korun. Realizují weby pro univerzity, velké korporace i nadnárodní společnosti. Dělají to od začátku tak, jak se má, tedy neošizeně, což má svou hodnotu.

To samé bych rád doporučil i Vám při zamýšlené realizace nového webu. Dobrou přípravu má smysl udělat vždy i na webu s menším rozpočtem.

Co oni sami říkají nahlas o realizaci svých drahých webů…?

Kladou velký důraz už na přípravu A)poptávky, poté na tvorbu kvalitního B)zadání, aby odpovídalo tomu, co skutečně Ž) požadujete a potřebujete. Poté přijde na řadu D)marketing, E)přípravy textu, F)různé analýzy (UX testování), G)uživatelské testování až po rozvržení stránek, H)wireframe, atd. Samotná M) výstavba webu je vlastně už jen přepsáním kvalitního zadání do kódu.

Je častým zvykem, že při tvorbě nového webu začíná projekt u grafika.

Grafik, který v tom lepším případě vyzpovídá zadavatele, a to celé potom převede do grafické podoby. Do webu zakomponuje požadavky budoucího majitele na barvy a veškeré představy o tvarech, fotkách, obrázcích atd. Nechce si ze zadavatele dělat nepřítele, když ho platí. Potom se o web postará kodér, který naprogramuje to, co grafik sestavil.

Tento postup je ovšem dávno překonaný a generuje podprůměrné, dovolím si napsat až špatné weby, a to i přesto, že zákazník zaplatí nadprůměrnou cenu za web.

Tyto weby mají několik společných prvků: rychle stárnou, nedokáží po celou svoji životnost plnit účel, tedy to, proč je majitel vytvořil, jsou technicky (tedy i finančně) náročné na upgrade, vlastně to ani nejde, levnější je udělat nové, i malé úpravy stojí velké peníze, jsou časově hodně náročné, atd. Nepodporují další nástroje on-line marketingu a tím pádem jsou kampaně a veškerá následná propagace dražší.

Proto doporučuji, najměte si firmu, která bude chránit Vás, zadavatele, vlastním tělem.

Najděte odvahu a najměte si někoho jako „stavební dozor“ nebo „osobní strážce“ Vašeho nového webu. Uvidíte, náklady na takového odborníka se Vám obratem vrátí. To neberu v potaz váš ušetřený čas a skutečnost, že se zárukou, dostanete přesně to, co jste si objednali. Takový odborník na on-lin marketing vám dokáže vykutat a ukázat cesty po kterých si sám netroufne.

Třeba prodej na německém AMAZONu, ale o tom více příště.

V podnikání jsme zvyklí využívat různé specialisty, jako je právník, daňový poradce či účetní firma. Nejprve si je najímáme hodinově poté si je blokujeme na dny až to plynuje přejde na full-time.

Supervizor se stává partnerem pro Vaše dodavatele. Technicky i věcně, chrání vaše zájmy, ale hlavně dokáže přetransformovat (přeložit) přesně Vaše požadavky do řeči programátorů, grafiků, kodérů, analytiků či různých specialistů v on-line marketingu.

Připusťme si nahlas, že svět marketingu, který jsme znali před pár lety, je dávno pryč nenávratnou minulostí a ty nové názvy, postupy, metody či nástroje zatím neznáme. Možná je umíme vyslovit, a tak trošku cítíme o co jde, ale zatím nevíme, jak to či ono měřit, natož si být jistý, že vím, za co platím.

Dobrý marketing nikdy nestojí peníze, špatný marketing vždy stojí peníze.

Možná že to není pro vás, ale jestli jste to dočetli až sem, určitě o tom přemýšlíte. Ozvěte se možná že najdeme řešení i pro vás.

Přejeme hodně štěstí s novým webem a nezapomeňte, ševče drž se svého kopyta.

Zaujal vás náš článek, dejte nám LIKE

Jinak se můžeme nad vaším projektem potkat osobně.

 Zanechte na sebe číslo a my vám zavoláme nebo volejte +420 730 890 296

Komentáře
  1. Michaela napsal:

    Díky za zajímavý pohled na věc. Taky to vyzkouším.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..