O firmě Supfee
Success Up Fee = Platba za zvýšení úspěchu
Sami jsme si vyzkoušeli spolupráci s různými „odborníky“ v oblasti marketingu či managementu.
Ano, mnoho roků jsme stali na vaší straně v roli investora, zadavatele zákazníka. Což v mnohých projektech trvá dodnes. Dokážeme se tedy vžít do vaší situace…
Hlavní důraz klademe na poznání vašeho byznysu a rozpoznání vašich podnikatelských příležitostí.
Symbióza efektivního managementu, účinného prodeje s funkčním marketingem je vždy lék na prosperitu u každé komerční firmy, bez ohledu na velikost.
Děláme věci, které mají smysl nebo žádné.
Nebudeme Vám posílat perfektně propracované dotazníky, formuláře či ankety. Raději si s vámi podáme ruku a probereme to osobně (face to face) jestli si můžeme být vzájemně prospěšní.
Našimi zákazníky jsou nejčasněji malé a střední firmy, včetně OSVČ. Reference nezveřejňujeme, ale rádi Vám je dáme osobně, když vám naše spolupráce bude dávat smysl.
Jsme tu pro vás
Karel Matoušek
Projektový koordinátor marketingových aktivit. Marketingu se věnuje od roku 2009. A kromě práce má rád hory, víno a adrenalinové sporty.
Milan Meinhold
Nejvíce se věnuje Business developmentu a to přesně 21 let..Jeho hlavní kompetencí je tedy rozvoj a (vy)budování podnikatelských a obchodních příležitostí ve středních a malých firmách. Je nekompromisní, co se týče výsledků.
Jakým způsobem pracujeme
Nestavíme se do role marketingové agentury. Jsme profesionálové v marketingu, prodeji a managementu. Spolupracujeme s profesionály na volné noze (freelancery) a pro každý projekt vybíráme ty nejvhodnější. Díky tomuto spojení dokážeme nabídnout ty nejlepší podmínky pro úspěšné projekty.
Za co nás platíte
Jak nastartovat spolupráci?
Kontaktujte nás
Sejdeme se
Návrh spolupráce
Když si plácneme
Co se podařilo
„Dlouhé roky jsme využívali různé marketingové podpory. Nevěděli jsme, jak vyhodnocovat výsledky a jak dělat rozhodnutí na základě čísel. Chyběl nám celý koncept marketingu. Vždy se udělala nějaká kampaň, někdy dopadla dobře a někdy špatně. Nikdy jsem jako majitel společnosti neměl ambice cpát se do marketingu, protože svých starostí s řízením firmy jsem měl dost. Teď máme funkční proces obchodu a nový web, který generuje poptávky. Nejlepší na tom všem je, že to mám pěkně pod kontrolou.“
Slovníček pojmů
Vždy je důležité vědět co jednotlivá slova a zkratky znamenají. Proto jsme pro vás připravili slovník pojmů abyste byli vždy v obraze.
Články k zamyšlení