E-mail marketing
Rozesílání e-mailů na legálně získané e-mailové adresy přináší firmám a e‑shopům významná procenta jejich příjmů. Nedělat e-mail marketing znamená přicházet o peníze a zákazníky. Samozřejmě, dělat e-mail marketing blbě taky není ta správná cesta. Internet je plný návodů, rad a tipů, jak dělat nebo nedělat e-mailing, a máte jednoduchou volbu. Strávíte několik dní, týdnů nebo měsíců studováním e-mail marketingu, anebo se budete věnovat tomu, co umíte, a e-maling svěříte nám?
Proč je e-mail marketing důležitý?
Internet je plný e-booků ke stažení zdarma, které pak končí někde ve složce „k přečtení“. Jo, taky jich mám hodně. Nebo když máte koupenou dovolenou v apartmánu na Maledivách a přijde vám e-mail s nabídkou neodolatelné dovolené u Mácháče. Taky se vám může zdát, že budete otravní, nechcete se vnucovat… vás přece e-maily od ostatních taky nezajímají. Nejčastější důvod zní: nemám čas, chuť ani nápad. To jsou všechno pádné argumenty, proč e-mail marketing nedělat. Proč ho ale dělat???
Protože e-mail marketing je zatím nejlevnější a nejefektivnější způsob, jak přimět zákazníka k nákupu. Našim zákazníkům přináší 30–70 % příjmů a to je hodně pádný důvod, proč ho začít dělat. Navíc, pro udržení zákazníků a retenci nákupů je e-mailing nezbytný. Má to samozřejmě také svá úskalí a limity. Zažili jsme hodně firem posílajících zběsile e-mail za e-mailem. Je důležité dát e-mail marketingem zákazníkovi správné informace a pobídky ve správný čas. Držet zákazníka napnutého a těšícího se na vaše e-maily. Toto není lehké a jednoduché, ale jde to. Proto tu jsme, abychom vám s e-mail marketingem pomohli.
Jak přistupujeme k e-mail marketingu
Vypracujeme strategický plán
Zvolíme potřebnou strukturu seznamů, segmentů zákazníků
Zvolíme ideální systém na rozesílku
Co díky efektivnímu e-mailingu získáte?
- 1Okamžité zvýšení příjmů
- 2Lepší návratnost investic do reklamy
- 3Zvýšení důvěry u svých klientů
- 4Loajální a věrné zákazníky
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Začleníme e-mailing do vaší strategie a podrobněji poznáme vás, vaše cíle, strategii a zákazníky. | Obecná rozesílka bez dlouhodobé strategie, cílů a segmentace zákazníků. |
Komplexní nastavení přímo klientovi na míru včetně obsahu, automatizace, segmentace, optimalizace a reportingu. | Jednorázová hromadná rozesílka. |
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=email_marketing]
Potřebuji efektivní emailing
+420 736 509 211