Analýza potřeb zákazníka
Poznejte zákazníka díky analýze a testování. Žádné domněnky, žádné odhady. Vypracujte si skutečné profily svých ideálních klientů a srovnejte je s realitou. Vaše reklamy pak budou určeny těm správným.
Proč je nutné mít analýzu potřeb zákazníka?
Zní to jako klišé a otázku, kdo je váš zákazník, vám položil snad již každý. Ano, klišé to je, ale hodně důležité. Vy potom sednete, začnete přemýšlet a něco určitě vymyslíte. Celé veledílo předáte jako podklad k marketingu a ono ejhle, žádný efekt. Pak hledáte, co je špatně, testujete vše možné, reklamní kanály a ani ve snu vás nenapadne, že máte špatně základ a vaše reklamy jsou vlastně určeny někomu jinému, než koho byste chtěli mít za zákazníka. Toto je realita, kde malým společnostem utíkají velké peníze. Je totiž důležité být všude, vždy ale jen pro někoho.
Jak přistupujeme k analýze potřeb zákazníka
Poznáme vás a vaše cíle
Zjistíme, jací zákazníci od vás v minulosti nakupovali
Ověříme si pravé důvody nákupu
Sestavíme persony
Ověříme správnost person
Sepíšeme a předáme
V čem se lišíme od konkurence?
Jak to vidíme v Supfee | Jak to vidí ostatní |
---|---|
Poznáme nejprve vás a vaše představy, produkty, trh a konkurenci. | Obecně vytvoří představu o zákazníkovi dle vašeho popisu. |
Hrabeme se v minulosti, abychom vše poznali. | Nesnaží se najít ty pravé důvody nákupu. |
Sestavíme persony na základě rozhovorů se zákazníky. | Sestaví persony na základě rozhovoru s vámi jako klientem. |
Ověříme vše v reálu. | Spokojí se s vaší výpovědí. |
V čem vám ještě pomůžeme?
[hexagon id=marketingove_sluzby]
Potřebuji znát své zákazníky
+420 730 890 296