Outsourcing marketingu

Externí marketing - externí marketingové oddělení...

Najmout si marketingovou agenturu na jednu kampaň není nic neobvyklého. Moderní trend je delegovat celý marketing. Firmy do určité velikosti jsou zvyklé nakupovat služby a delegovat ven činnosti, které vyžadují vysokou odbornost, profesní zkušenosti a každodenní praxi v oboru. Marketing dnes patří k těmto službám tak jako právní poradenství, daňové či účetní služby. Firmy, tedy zadavatelé, poté plynule přejdou na výkonnostní marketing.

Start button růžový

5 bodů externího marketingového oddělení

  • Poznáme váš byznys:
    V první řadě, musíme porozumět vašemu obchodu a podnikání jako celku. Důležitá je i branže a vývoj trhu vůči vašemu podnikání.
  • Naplánujeme CO, KDO a DO KDY
    Jako první krok naplánujeme strategii a směr, jak se dosáhneme cíle. To rozložíme na jednotlivý den, týden a měsíc.
  • Sami realizujeme nebo hlídáme dodavatele
    Začneme pracovat a uvádět v praxi vše co bylo v plánu. U externích dodavatelů hlídáme kvalitu, termíny a profesionalitu jejich práce.
  • Nastavíme měření a hlídáme efektivitu
    Měření a analýza toho, co má fungovat, je klíč k úspěchu. Bez měření se nedají dělat smysluplné změny. Vlastně nevíme, jestli jdeme správným směrem.
  • Optimalizujeme procesy
    Když víme, co funguje, tak víme i co nefunguje. Můžeme (na)plánovat změny…
Práce na zlepšení

Jak externí marketingové oddělení funguje?

Stejně jako vaše interní marketingové oddělení v té nejlepší formě jakou znáte nebo si umíte představit…. Tedy čistě teoreticky, zadáte práci, úkoly, určíte cíle i směr. Poté už dostáváte pouze reporty o splnění, popřípadě návrhy na řešení, když něco nešlape, jak má…

Je to velmi podobné, jako když jdeme do oblíbené restaurace. Zaplatíme pouze a jenom za to, co sníme a vypijeme. Nepotřebujeme a asi ani nechceme řešit gastronomický byznys, než se najíme. Přesto jako zákazníci umíme výsledek velmi přesně ohodnotit.

Podobné, ne-li stejné, je to s externím marketingovým oddělením.

Představte si, že máte kompetentního, motivovaného a pracovitého marketéra nebo rovnou celé oddělení. Když zadáte práci, tak ji dostanete hotovou, plus výkazem v termínu, na kterém se předem dohodnete.  

Externí marketing nebo outsoursing marketingu má několik výhod.

 Takovýto marketing si nikdy nevezme dovolenou, nebývá nemocný, nepotřebuje rychlý počítač ani drahý software, nepožaduje samostatnou kancelář, zaměstnavatel nemusí zvládat jeho emoce, motivaci ani nechtění do práce, nezašívá se a neprokrastinuje za vaše peníze.

Někdy je lepší marketing outsourcovat, než se trápit s hledáním toho správného člověka, učit ho, motivovat ho, hlídat ho, atd. My také podnikáme a existují služby, za které rádi zaplatíme, ba dokonce si je i najmeme na určitou dobu nebo projekt.

Marketing se mění každým dnem a stává se rozdílovým hráčem na poli podnikání.

Váš marketing je náš byznys… 

Rozdíl mezi outsourcingem marketingu a tvorbou marketingu in house

Případové studie a ukázky práce

„Dlouhé roky jsme využívali různé marketingové podpory. Nevěděli jsme, jak vyhodnocovat výsledky a jak dělat rozhodnutí na základě čísel. Chyběl nám celý koncept marketingu. Vždy se udělala nějaká kampaň, někdy dopadla dobře a někdy špatně. Nikdy jsem jako majitel společnosti neměl ambice cpát se do marketingu, protože svých starostí s řízením firmy jsem měl dost. Teď máme funkční proces obchodu a nový web, který generuje poptávky. Nejlepší na tom všem je, že to mám pěkně pod kontrolou.“

Jaké marketingové nástroje používáme pro dosažení vašich business plánů

E-book Analýza a SEO audit webu - Supfee

SEO analýza a audit webu

Zajímá vás, v jaké kondici se nachází nyní váš web? Požádejte nás o SEO analýzu webu. Každý týden vybereme jednu firmu, pro kterou analýzu zpracujeme. Dostanete tak výsledky stávajícího stavu vašeho webu. Analýzu poté můžete předat svému developerovi, aby vám web upravil. Standardně si za analýzu účtujeme od 9900 Kč, vy ji můžete mít nyní zdarma.

Potřebuji efektivní marketing

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee