Marketingové analýzy, audity a testování

Znáte dobře svého zákazníka? Nebo jen střílíte od pasu? Víte, jak se váš zákazník chová? Ptali jste se někdy zákazníka, co říká na vaše služby, co mu vadí, co se mu líbí, jak jsou vaše služby dostupné? Vůbec nepřemýšlejte, že vaše služba je pro všechny. Není! Pomůžeme vám s analýzou zákazníků a prodejních kanálů pro snížení ceny akvizice a zefektivnění růstu vaší firmy. Bez analýz a testování nemáte šanci uspět.

Proč je nutné provádět analýzy a audity?

Než se pustíte do marketingu nebo do tvorby kampaní či webových stránek, je nutné si ujasnit několik zásadních věcí. Musíte vědět, jak vám zapadá marketing nebo jeho části do vaší firemní politiky, musíte vědět vše o svých zákaznících (ne každý bude vaším zákazníkem), musíte vědět, co chcete návštěvníkům nebo zákazníkům říci. V neposlední řadě musíte vědět, proč by to mělo zákazníka zajímat a v čem jste jiní než ostatní. Na to vše se musíte dívat zákazníkovýma očima. Není to jednoduché, zvlášť když už máte oborovou slepotu. Bez analýz, které vám poskytnou přesná data bez domněnek, nemáte šanci uspět. Budete pouze střílet naslepo a z dlouhodobého hlediska nikdy nezvítězíte.

audit marketingovych aktivit Supfee

Jak k analýzám přistupujeme

Poznáme vás a vaše cíle

Je to důležité, protože každý má jiné cíle, firemní strategii, produkty, konkurenční výhody, a když toto nevíme, jak můžeme udělat dobře svoji práci?

Vybereme potřebné audity nebo analýzy

Když poznáme vás a vaše cíle, můžeme se pustit do poznávání vašich zákazníků, konkurentů nebo taky do poznávání vašich stávajících marketingových aktivit.

Získáme data

Dle domluvených auditů a analýz získáme potřebná data.

Vyhodnocujeme data a ověřujeme

V případě, že máme všechna data a nalezneme nějakou nesrovnalost, otestujeme jejich správnost přímo se zákazníky.

Implementujeme a zavádíme

To, že máte správná data, neznamená, že máte vyhráno. Musíte začít poznatky z analýz implementovat do svého marketingového plánu.

V čem se lišíme od konkurence?

Jak to vidíme v SupfeeJak to vidí ostatní
Poznáme vás a vaše zákazníky. Díky tomu můžeme určit jejich chování a nákupní proces.Obecně hodí všechny do jednoho pytle a zajímá je jen, co prodáváte.
Snažíme se dívat se na hodnocení, které pomůže byznysu a firmě.Hodnotí lidé, kteří nemají o podnikání ani potuchy.
Nezajímají nás domněnky či pocity, ale pouze fakta a čísla.Řídí se vaší profesní slepotou a pocity, na kterých poté staví základy vašeho marketingu.
Snažíme se vždy hledět na pevné základy. Na technické vychytávky je vždy čas a hlavně vždy budou nové.Vždy najdou mraky možností technických vychytávek a novinek; na vás je pak zjistit, které jsou opravdu důležité a nosí vám peníze.
Vyhodnocování s klientem jeho řečí; nehrajeme si na zkratky chrlící mimozemšťany. Když si to ale klient bude přát, tak klidně. PNO, CLV, bounce rate, CTR, retargeting, KPI, CRO, CCP, PPC, SEO…

Anylýzou začínáme, tak nás nechte analyzovat..

Potřebuji kvalitní analýzu

supfee@supfee.cz

+420 730 890 296

Telefonická konzultace supfee